Emile in DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Olivia Lanning-van Noort - WaarBenJij.nu Emile in DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Olivia Lanning-van Noort - WaarBenJij.nu

Emile in DC

Blijf op de hoogte en volg Olivia

14 Juni 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een van de weinige mensen (uitgezonderd onze familie) die ons trouw heeft bezocht gedurende al onze avonturen in het buitenland (Finland, Noorwegen en Duitsland) is Emile.

Het lukte hem elke keer weer om een bezoek aan ons huis samen te laten vallen met een bedrijfstripje. Ook nu weer werd een bedrijfsbezoek aan Florida en Las Vegas gecombineerd met een overstap in Washington DC. Bravo, we vinden het reuze gezellig - ook al is het maar voor 2 nachtjes.

Op de ene zaterdag is het ons gelukt om Emile een kleine blik te gunnen op de binnenstad van Washington DC: het White House, het Washington Monument en het Lincoln Memorial.

Na een fietstocht en een lekkere lunch in George Town moest hij echter op zondag weer terug naar Nederland.

Rest nog maar 1 vraag: wat moet het volgende land worden?