Lieke en Khanyi in DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Olivia Lanning-van Noort - WaarBenJij.nu Lieke en Khanyi in DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Olivia Lanning-van Noort - WaarBenJij.nu

Lieke en Khanyi in DC

Blijf op de hoogte en volg Olivia

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat een leuke verrassing voor Nikki. De twee Nederlandse dames Lieke en Khanyi hadden eindexamen gedaan en moesten een hele lange zomervakantie invullen. Waarom niet met zijn tweeën in het vliegtuig stappen en bij Nikki in Amerika op bezoek gaan? Zo gezegd, zo gedaan en zo kwamen de dames 10 dagen logeren in Washington DC.

Nikki en de dames kennen elkaar van school in Leiden. Ze zaten in dezelfde groep 1 en groep 2 (voor een half jaar) op De Meerpaal. En al die tijd dat wij in het buitenland zitten, hebben ze contact gehouden. Lieke is ook in Finland en in Duitsland langsgekomen en elke keer als wij in Nederland waren, probeerden we een bezoekje te regelen.

Afijn, nu dus voor een aantal dagen in Washington DC. Gedurende die tijd hebben we best veel gedaan en gezien: vooral veel rondgelopen in de stad bij de monumenten en het Witte Huis maar ook door de wijk George Town om vooral veel te shoppen.

We zijn ook sportief bezig geweest door te zwemmen in een zwemparadijs, door te waterfietsen op het Tidal Basin en door te SUP'pen en kajakken op de Potomac (Stand Up Peddle board, ofwel staand op een surfplank jezelf voortbewegen met een peddel).

Maar ook heel veel kletsen, chillen en gewoon tijd met elkaar doorbrengen. Je zou niet zeggen dat ze elkaar maar zo weinig zien. Leuk is dat. Ik hoop dat de dames nog heel lang contact met elkaar houden.