Sem 11 jaar ! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Olivia Lanning-van Noort - WaarBenJij.nu Sem 11 jaar ! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Olivia Lanning-van Noort - WaarBenJij.nu

Sem 11 jaar !

Blijf op de hoogte en volg Olivia

07 Juni 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Onze jongste zoon werd vandaag alweer 11 jaar. Aangezien zijn verjaardag zo'n beetje samenviel met de laatste schooldag en veel van zijn vriendjes dan al weggaan, wordt het verjaardagsfeestje later in het jaar gehouden.

Thuis werd het uiteraard wel gevierd met veel slingers en taart, zijn lievelingseten de hele dag (sushi voor de lunch en Mexicaanse tortilla's voor het diner) en vriendjes op bezoek. Hij heeft vele mooie cadeautjes gekregen maar het mooiste cadeau was toch wel een elektrisch drumstel. Naast professioneel voetballer staat namelijk nu ook de wens om drummer te worden als hij later groot is ...

Elektrisch is een uitkomst voor al die familieleden die liever niet de gehele dag een drumstel willen horen oefenen. Nu kan hij lekker zelf zijn gang gaan. Mochten we nog teveel horen, dan hebben we nog een kelder met een deur die dicht kan.

Gefeliciteerd Sem!